raimundo2024.reismee.nl

Een nieuwe uitdaging!!

Eind 2023 zit ik, net als vele anderen, naar diverse jaaroverzichten te kijken. Ook ik kom tot de conclusie dat 2023 wel heel erg snel voorbij is gegaan. Er zijn veel leuke dingen gebeurd en ook de minder leuke dingen zijn ons niet bespaard gebleven. In een van de overzicht programma's werd er opgesomd welke beroemdheden er allemaal overleden zijn in 2023. Iets wat je weer nadrukkelijk wijst op de vergankelijkheid van ons bestaan. Het is alweer 14 jaar geleden (2010) dat ik met veel plezier naar Santiago de Compostela ben gefietst. Sindsdien heb ik het idee dat het ook wel leuk moet zijn om naar Granada te fietsen, mijn geboortestad. Destijds was ik 48 jaar, intussen dus 14 jaar ouder en hoogste tijd om die gedachte maar eens om te zetten in een daad. Ik wil weer vanuit ons huisadres vertrekken en al fietsend via België, Frankrijk en Spanje over zoveel mogelijk fietsvriendelijke wegen naar Granada reizen. De terugweg doe ik dan iets minder milieubewust met het vliegtuig. Voor mijn verjaardag heb ik de 3 routeboekjes gisteren gekregen van Marijke. Het voorlopige plan is om in het najaar te starten. In de tussentijd kan ik dan mijn conditie wat ophalen. Dit is heel hard nodig, omdat die op dit moment nul is. Sinds het uitbreken van corona heb ik weinig gesport en ben ik diverse keren ziek geweest. Met het gevolg dat ik zestien kilo zwaarder ben dan in maart 2020, bij aanvang van de coronaperiode. De eerste uitdaging is dus conditie opbouwen en een paar kilo's verliezen.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!